اولین سالگرد ازدواجمون

خدایا شکرت به خاطر شادی هایی که در این سال در کنار هم تجربه کردیم . هرچند لحظات سخت هم کم نبود . اما ما یک سال رو  زندگی زیر یک سقف کنار هم زندگی کردیم . چیزی که آرزوی بزرگمون بود . اگرچه ناکامی نیومدن ادمیشن دانشگاهها در اول سال جدید افسرده مون کرد و در کنار یه سری مسائل دیگه شرایط بدی رو رقم زد اما من به یمن و برکت سال ۸۸ به شدت ایمان دارم و مطمئنم سال تاثیرگذار و پربرکتی هستش برامون .  

برنامه ویژه ای واسه سالگردمون نداریم چون یک سری تدابیر مالی ایجاب می کنه که تا خیالمون راحت نشده صرفه جویی کنیم .  

از بعد از عید سر کار نرفتم و احتمالا فعلا نمی رم . دانشگاه رفتن و توی کتابخونه نت برداشتن بعد این همه وقت خیلی واسم لذت بخش بود. دارم یه سری نرم افزار مفید مربوط به کارم رو یاد می گیرم که تا ۲-۳ ماه دیگه که کارای تزم انجام شد و خواستم دوباره برم سرکار موقعیت های بهتری داشته باشم . ولی سرکار نرفتن بی نهایت حااال می ده . البته من همش مشغول کارام هستم اما همین که برنامه ات دست خودته و هر ساعتی دلت خواست می خوابی و بیدار میشی و استرس مسائل کاری رو نداری خیلی عالیه .از طرفی اینکه آخر ماه هیچ پولی انتظارتو نمی کشه اصلا خوب نیست. 

خدایا برای سروشم آرزوی سلامتی و برای عشقمون آرزوی شادابی می کنم .