روزانه ۱۰۳

خیلی خیلی خیلی دلم می خواد یه سر کوچولو بزنم به ۱۰ سال دیگه . دلم میخواد جواب چند تا سوال رو پیدا کنم .   

۱- زندگی زناشویی ما رو براهه؟ منظورم اینه که خوشبختیم ؟

۲- کجای این دنیای بزرگ زندگی می کنیم ؟ منظورم اینه که  این ور اقیانوس یا اون ور اقیانوس؟ 

۳- به اهداف پروفشنال خودمون رسیدیم ؟ منظورم اینه که جایگاه حرفه ای مون راضی کننده است؟ 

۴- خاطرات تلخ این روزها پاک شدن ؟ منظورم اینه که این روزها اون موقع دیگه اهمیت خودشون رو از دست دادن؟ 

 

خب اگه در این لحظه جواب این سوالا رو می دونستم می تونستم خیلی از تصمیمات مهم زندگیم رو به راحتی بگیرم .  

دیشب خیلی شب بدی بود. نه اینکه به بدی دیشب رو تا حالا تجربه نکرده بودم . منظورم اینه که دیشب و امروز یه حس بی تفاوتی اومده سراغم که خیلی برام عجیب و ترسناکه . احساس می کنم این بی تفاوتی خیلی نشونه بدیه .  

دیشب تصمیم گرفته بودم از موضع ضعف بیام بیرون و یه فکرایی توی سرم داشتم . یه قدم هایی هم برداشته بودم . اما الان یه جور دیگه فکر می کنم . با خودم می گم برای این تصمیم همیشه وقت هست . یه کوچولوی دیگه به خودت فرصت بده که اگه مشکل خودبه خود حل شد پشیمون نشی و با خودت نگی کاش آبروداری کرده بودم و دید بقیه رو عوض نکرده بودم  . عجله کردم و کولی بازی در آوردم. 

خیلی بده مشکل از جایی باشه که نتونی مقصر مطلقی براش پیدا کنی . من هم بی تقصیر نیستم . اعتراف می کنم .  

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر جعفری سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه.

http://iran.forum.st

مهسا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
سعی کن بیشتر فکر کنی، بعضی موضوعات اونقدرها هم که ما فکر می کنیم مهم نیستن، با یه نفر مشورت کن خیلی خیلی مفیده، احساس می کنی مشکلاتت کوچکتر شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد