روزانه ۵

 

دچار افسردگی شدم از بس هیشکی این وبلاگ ما رو نخونده .

خب یکی بیاد یه ذره ناز ما رو بده . آخه هروقت سروشی گناهی یادش می ره سر هر ۱۵ دقیقه ماچی جیزی بده ! یاااینکه مراتب ارادت رو به جا بیاره  من سریع به قول خودش گربه می شم و میگم نازمو ندادی . باید نازمو بدی .  سروش می گه تو مثل یه چاه گشاد شدی که هی می گی ناز می خوام . کمه .  می خوام . و این حرفا رو با یه ادا و شکلک خنده داری می گه که واقعا مصداق منه .

تازه دیروز توی لاله زار که رفته بودیم واسه خرید لوستر من با مغازه داره دعوا کردم و با حالت قهر از مغازه اومدم بیرون . بدون هماهنگی با سروشی هم اومدم بیرون. اون طفلی یهو اون وسط ماسیده بود چی کار کنه

بعدشم کلی نصیحتم کرد که فروشندهه که حرف بدی نزد و چرا اینطوری کردی.بهم می گفت عزیزم مردم که من نیستن این طوری لوس لوسی باهاشون برخورد کنی .

 . . . . . . و من بسی شرمنده شدم . چون حرفهاشون کمی تا قسمتی درست بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://hasrat1omr.blogsky.com/

خدا نکنه افسرده بشی.

ببین من هر سه مطلبت رو خوندم.

لطف میکنی تو هم یه سر بیای پیش من و مطلبام رو بخونی

موفق باشی!

neda دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://salhaye-narenji.blogfa.com/

سلام
این روز ها انقدر اعصابم ضعیف شده که بی خود و بی جهت با دیگران دعوام میشه بدون هیچ دلیلی
دلم کلی خرید خواست...
دعا کن من هم مثل تو به ارزوم برسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد