روزانه ۱۳

اولین ماهگردمونه . ۲۲ اردیبهشت رسید  . برام طولانی گذشت . خوشحالم . حس رضایت از خود دارم . احساس می کنم مفید گذشت .

خداجووونم خیلی کار دارم این روزها . انرژی می خوام که این یه ماهی که پیش رومه کارامو به سرانجام برسونم . و قوی باشم که این سرماخورگی یه نتونه حریفم بشه . خدا بخواد ماه دیگه همین موقع خیلی سبک می شم . تازه یه تصمیم مهم هم پیش رو دارم . امیدوارم بتونم درست انتخاب کنم . حالا میام تعریف می کنم . حرف زیاد دارم  . زیاااااااااااااااااااااااااااد . حیف وقت ندارم .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دزی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ق.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

دزی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

بعد از اینهمه وقت اومدی همینو نوشتی
قبلا انگیزت بیشتر بود یا وقتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فینگیل بانو دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

مبارک باشه لیلی جونم...

هانیه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ

آخی اولین ماهگرد خیلی ذوق داره
دزی راست میگه چرا اینقدر کم نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد