سلام .  

من از خیر انگلیسی نوشتن گذشتم .چون تنبلی اش باعث می شه ننویسم.  

این چند وقته شرایط خیلی سختی داشتم . سروش هم همینطور . فشارها باعث می شد خیلی با هم بحث و جدل کنیم .  خیلی بینمون کدورت شد . البته به سرعت برق باز هم با هم خوب می شدیم . چون توی این شرایط فقط همدیگرو داشتیم و نمی تونستیم بدون هم باشیم .  

سروشی رو خیلی دوسش دارم ولی این چندوقت خیلی از دستش حرص خوردم . نتیجه تافل مون هم اومد . من ۹۴ شدم سروشی هم ۹۱ . نسبتا خوبه . کارمون رو راه می اندازه . واسه چند تا دانشگاه تاپ شانسی نداریم . ولی با این نمره ۱۰- ۱۲ تای دیگه رو می تونیم اقدام کنیم. تا ۱ ماه دیگه  خلااااااااااااص  می شیم .  

به نظرم یه کابوس می یاد این مدتی که گذشت . من رو تبدیل به یه آدم عصبی کرد که اصلا دوسش ندارم . با ۵-۶ کیلو اضافه وزن و پوستی که دیگه شاداب نیست . به سرعت باید به همه اینها رسیدگی کنم .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد