چرا آیا؟؟؟

می نویسم که بدونم این روزها چه دوران له شدگی رو سپری می کردم . . .  الحق که سخته . نمی دونم  . . شاید ظرفیت های من پایین اومده . .  منتظر روزی هستم که دوباره به روزگار اقتدارم برگردم . الان که گذشته ام رو مجسم می کنم حس می کنم می بینم انگار مثل کوه بودم . هیچ حادثه بدی نمی تونست منو به این سادگی منقلب کنه . الان خیلی چیزا از اون موقع ها بهتر شده . دنیام عوض شده. خیلی وقتها اون موقع ها رو که به خاطر میارم به نظرم miserable میرسه . اما من دیگه چرا اون قدرها محکم نیستم ؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://s-shahrokh.blogsky.com

سلام این احاس ادمه که وقتی شکستی میخوره فکر میکنه کهدیگه نمیتونه اما راهش اینه که به یه پیروزی هرچند کوچک برسی .من اینجوری هستم .خدا همیشه هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد